In memoriam Fridie Coolen

Op 2 maart is Fridie Coolen op 83 jarige leeftijd overleden. Fridie was erelid en is 24 jaar instructeur geweest van het tamboerkorps van Fanfare Unitas. In de periode 1954 – 1978 was hij mede verantwoordelijk voor de groei en positieve ontwikkelingen van het tamboerkorps. Bij zijn vertrek werd hij dan ook benoemd tot erelid. Tijdens het 50 jarig bestaan van het tamboerkorps op 30 oktober 2004 traden de oud-tamboers nog eenmaal op onder zijn leiding.

Fridie was ook zeer zeker geen onbekende in de regio. Zo was hij onder andere ook instructeur bij Fanfare De Vooruitgang in Stiphout en bij Musis Sacrum in Bakel. Op donderdag 9 maart zullen we samen met alle bevriende verenigingen afscheid nemen in de Trudokerk in Stiphout. Wij wensen de familie heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

Posted in Laatste nieuws