Muziekvereniging Unitas komt naar Brandevoort

Sinds 1924 is Unitas al een begrip in Mierlo-Hout. Muziekvereniging Unitas is al meer dan 90 jaar een begrip in de regio. Zelfs optredens in het buitenland komen regelmatig voor. Zo is muziekvereniging Unitas afgelopen juni nog naar Winterberg in Duitsland geweest. 90 jaar lang hebben zij zich gevestigd in Mierlo-Hout en zij mogen u het heugelijke nieuws mededelen dat Unitas vanaf het nieuwe schooljaar gevestigd zal zijn in ’t BrandPunt in Brandevoort!

Er zijn er al vele muzikanten uit Brandevoort die de weg hebben gevonden naar deze vereniging. En om dat nu nog makkelijker te maken komt Unitas naar Brandevoort. Hoe fijn is het om in uw eigen wijk muziek te maken en dus niet meer in de auto te hoeven stappen. Of heeft u altijd al muziek gemaakt, dan is dit de tijd om weer een instrument te gaan bespelen. Het kan nu in onze eigen wijk. Er wordt binnen de wijk een geheel nieuwe muziekschool opgezet in samenwerking met Muziekschool Musicas. Er zullen vanaf komend schooljaar muzieklessen worden verzorgd in onder andere trompet, saxofoon, slagwerk, drums en nog veel meer. Binnenkort zal de nieuwe website www.muziekvereniging-unitas.nl worden gelanceerd waar u terecht kunt voor alle informatie en om u of uw kind in te schrijven.

Om een daverende entree te maken in Brandevoort zijn er een aantal concerten voor u georganiseerd in ’t BrandPunt. U bent van harte welkom op zaterdag 30 juni vanaf 19:30 uur waar, samen met het ‘leerlingpoporkest’ en een groot aantal lokale talenten, een fantastische gratis show voor u wordt neergezet. Op zondag 1 juli staan de deuren vanaf 13:00 uur voor u open om de slagwerkgroep en ‘Popkoor Kolok’ uit Helmond in actie te zien. Ook het muziekkorps en de slagwerkgroep van Unitas zijn op beide concerten te bewonderen.

Na afloop van de concerten is er volop tijd en gelegenheid om te informeren naar de mogelijkheden om muziek te maken bij Unitas. Lijkt het u leuk om muziek te maken en les te krijgen van een professionele muziekdocent? Kom dan langs tijdens onze concerten of neem contact op met ons op via info@muziekvereniging-unitas.nl.

Muziekvereniging Unitas creëert samen met u een bruisend Brandevoort!

Posted in Laatste nieuws