Autumn Sounds & Colorful Voices

PROMS DOOR JUST FOR FUN EN FANFARE UNITAS

In het weekend van 5 en 6 november houden Fanfare Unitas, onder leiding van Johan Smeulders, en zanggroep Just for Fun, onder leiding van Dan Loredan, gezamenlijk een promsconcert met de titel ‘Autumn sounds & colorful voices’.

Samen zullen zij een gevarieerd programma brengen waarbij de groepen apart zullen optreden maar zeer zeker ook gezamenlijke stukken zullen laten horen. Houtse muzikaliteit ten top!!

Het concert op zaterdag begint om 20:00 uur en het concert op zondag is een matineevoorstelling en begint om 14:00 uur. Op beide dagen is de presentatie in handen van Bram Bosmans.

Kaarten voor deze optredens zijn te koop bij De Geseldonk en Poelier Slegers in Mierlo. Ook kunt u natuurlijk altijd terecht bij de leden van beide verenigingen. De kaarten kosten € 7,50 per stuk.

Posted in Laatste nieuws